כל שקל שמושקע בקידום נחשב!
מקסימום מכירות וצמיחה בהכנסות העסק אפשריים גם בתקציבי קידום מינימליים, ולעיתים אף אפסיים.
1 דוגמא
דוגמא 2
דוגמא 3
תוצאות מיקום של שני פוסטים לא מסחריים בעמוד עסקי בפייסבוק בשפה הרוסית במטרת משיכת תשומת לב והרחבת הקהל עבור חברה ישראלית נוספת
גם אתם יכולים להגיע לתוצאות כאלו!
כדי לעשות זאת, אתם רק צריכים להתחיל להשתמש בכלים המאפשרים לכם למזער ולשלוט בהוצאות הפרסום והקידום שלכם, ולהפוך אותם ליעילים יותר.
זה גם יגדיל את כמות המכירות והאיכות שלהן מבלי להשתמש ההנחות מוגזמות. על הדרך, אתם תצרו ערוצים אמינים שדרכם אנשים יחזרו בשמחה לעסק שלכם שוב ושוב.